دل من تقدیم به دوستای گلم

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 367
کل نظرات : 916
آمار کاربران
کل کاربران : 146
افراد آنلاين : 1
آمار بازديد
کل بازدید : 176836
راهنمای استفاده از همه بخش های وبلاگ

با سلام خدمت کاربران محترم امروز قالب ازمایشی جدید رو قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد 94/05/10



دل من پر زده، دل غم زده ،همه جا سر زده، ببینه کجایی*

به دلم غم نده، تو عذابم نده،چشم به راهت شدم ،تا یه روز بیایی*


تا کی باید بشینم، تنها توی توی اتاقم،آخه ببین به جز تو دیگه عشقی ندارم*


سیاهه روزگارم،پای عاشقی دادم،همه داروندارم*


دیگه عشقی ندارم،ستاره ای ندارم،ستاره ام تو بودی،بیا برگرد کنارم*


عاشقی بی پناهم، جز تو یاری ندارم،اره من بیقرارم بیا برس به دادم*


اشکامو نادیده نگیر،حرفامو نشنیده نگیر،دستتو بذار تو دستم،بیا دستامو بگیر*


حال و روزمو ببین،بیا عشکام وببین، دنبالت دارم   میگردم بیا کنارم بشینن*

 

درد دلمه خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب ها : دلنوشته ,دلنوشته حامی جون ,

نویسندگان

لینک دونی